نحوه انجام سفارشات در ووکامرس

آیا تعجب می کنید که چگونه می توانید سفارشات خود را در فروشگاه ووکامرس خود انجام دهید؟ این پست را تا انتها بخوانید، چر که این پست شما را در مسیر درست قرار میدهد. شایان ذکر است که برای پیاده سازی این راه حل نیازی به مهارت های کد نویسی ندارید. این به این دلیل است که ووکامرس کار را برای ما بسیار آسان کرده است.

ووکامرس همچنان به اکثر فروشگاه های تجارت الکترونیک قدرت می بخشد، زیرا استفاده از آن در مقایسه با دیگر سیستم عامل های تجارت الکترونیک موجود در بازار امروزه بسیار آسان است. پس از اتمام سفارش توسط مشتری، صاحب فروشگاه ملزم به تکمیل یا لغو سفارش در سمت مدیر است.

نسخه پیش فرض ووکامرس به شما امکان می دهد سفارشات را با یکی از وضعیتهای زیر تکمیل ، پردازش ، پرداخت در انتظار ، در حالت تعلیق ، بازپرداخت ، لغو یا ناموفق علامت گذاری کنید. با این حال، این بستگی به نوع سفارش دارد.

 

 

نحوه انجام سفارشات در ووکامرس

در پایان این راهنمای خرید، می توانید تمام سفارشات فروشگاه ووکامرس خود را انجام دهید. همانطور که به سرعت متوجه خواهید شد ، این یک فرایند بسیار ساده است و برای شما سخت نخواهد بود.

 

 

مراحل تکمیل سفارشات در ووکامرس

  • به سایت وردپرسی خود وارد شوید و به پنل مدیریت کل بروید.
  • به مسیر ووکامرس > سفارشات بروید.
  • سفارشات جدید دارای وضعیت “در حال انجام” یا “در انتظار پرداخت” خواهند بود. برای مشاهده اطلاعات بیشتر می توانید اشاره گر ماوس را روی وضعیت سفارش نگهدارید. اگر “در حال انجام” باشد، یک پرداخت انجام شده است، و اگر سفارش در انتظار پرداخت باشد یعنی هنوز هیچ پرداختی صورت نگرفته است، و در انتظار ارجاع به درگاه پرداخت می باشد.
  • اولین راه برای انجام سفارش ، با کلیک روی نماد چشم برای پیش نمایش سفارش است. سپس ، در پیش نمایش ، روی وضعیت “در حال انجام” یا “تکمیل شده” کلیک کنید تا سفارش به روز شود, یا روی دکمه ویرایش کلیک کنید.

  • اگر می خواهید سفارشات عمده را انجام دهید ، کادر تأیید سفارشاتی را که می خواهید به روز کنید ، علامت بزنید. سپس یکی از گزینه های عمده را از منوی کشویی انتخاب کرده و روی “اعمال” کلیک کنید.

  • روش دیگر، می توانید بر روی سفارش یا وضعیت کلیک کنید تا جزئیات را مشاهده کنید. با این کار صفحه سفارش ویرایش باز می شود، جایی که همه جزئیات مربوط به آن سفارش خاص را می بینید. سپس ، از داخل جزئیات سفارش ، از منوی کشویی وضعیت را به “در حال انجام” تغییر دهید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

  • پس از اتمام کار ، روی بروزرسانی کلیک کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه انجام سفارشات در ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹