نحوه افزودن ورود CAPTCHA ووکامرس

آیا می خواهید CAPTCHA را به فرم ورود و ثبت نام در سایت ووکامرس خود اضافه کنید؟ این پست قصد دارد راه حلی ساده را در مورد چگونگی دستیابی به آن به شما نشان دهد.

هکرها و هرزنامه ها صفحه ورود و ثبت نام کاربر را برای ایجاد حملات وحشیانه هدف قرار می دهند. انگیزه آنها دسترسی غیر مجاز به پنل مدیریت شما برای توزیع بدافزار یا خرابی فروشگاه شما است.

بهترین راه برای جلوگیری از این امر استفاده از CAPTCHA است. به طور م spثری هرزنامه ها را مسدود کرده و سایت شما را در برابر هکرها محافظت می کند.

CAPTCHA چیست؟

CAPTCHA یک برنامه کامپیوتری است که می توانید برای تمایز بین کاربران انسانی و خودکار به سایت خود اضافه کنید. عبور کاربر ساده را آسان می کند اما برای اسکریپت های خودکار سخت تر و غیرممکن است که آن را به درستی انجام دهند.

استفاده از CAPTCHA در صفحات ورود و ثبت نام مهم است زیرا آنها هدف اصلی هستند. روش دیگر ، می توانید از افزونه فایروال یا محافظت از رمز عبور برای جلوگیری از دسترسی غیر مجاز استفاده کنید.

ورود CAPTCHA ووکامرس را اضافه کنید

در این آموزش ، ما به شما نحوه افزودن فرم CAPTCHA به سایت خود را نشان می دهیم. برای دستیابی به این عملکرد نیازی به مهارت های برنامه نویسی ندارید. این به این دلیل است که ما از یک افزونه استفاده می کنیم. این پلاگین دارای بالاترین رتبه افزونه CAPTCHA در مخزن وردپرس است.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

مراحل افزودن CAPTCHA در ورود ووکامرس

در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری سایت وردپرس خود شوید و به پنل مدیریت کل بروید.
  • سپس ، ما قصد داریم افزونه ای را که قبلاً نشان داده ایم نصب کنیم. برای بارگیری مستقیم آن در پنل مدیریت ، کافی است به مسیر افزونه ها> افزودن جدید بروید. پس از آن ، باید کلمه کلیدی افزونه “Advanced noCAPTCHA & reCAPTCHA (v2 & V3)” را جستجو کنید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • پس از فعال شدن افزونه ، تنظیمات> AdvancednoCAPTCHA & Invisible CAPTCHA را انجام دهید تا صفحه تنظیمات افزونه باز شود.

  • این به شما امکان می دهد نسخه reCAPTCHA Google را انتخاب کرده و کلیدهای API reCAPTCHA را برای فعال کردن سرویس در سایت خود پیدا کنید. توصیه می کنیم از v2 استفاده کنید. V3 هنوز چندان پایدار نیست.
  • برای دریافت کلیدهای API ، باید از وب سایت reCAPTCHA دیدن کرده و روی “شروع به کار” کلیک کنید

  • از شما خواسته می شود که جزئیات سایت خود را ثبت کرده و نوع reCAPTCHA را انتخاب کنید.
  • پس از ارسال اطلاعات خود ، یک پیام موفقیت آمیز همراه با سایت و کلیدهای مخفی را مشاهده می کنید که می توانید در سایت خود استفاده کنید.

  • به صفحه تنظیمات افزونه بازگردید تا کلید سایت و کلید مخفی ارائه شده توسط Google reCAPTCHA قبلاً را وارد کنید.
  • پس از آن ، Google reCaptcha را در فرم ورود و فرم ثبت نام فعال کنید.
  • پس از انجام سفارشی سازی ، روی دکمه “ذخیره تغییرات” کلیک کنید

نتیجه

در حال حاضر ، شما باید بتوانید CAPTCHA را در فرم های ورود و ثبت نام وردپرس اضافه کنید. افزونه کار را آسان تر می کند زیرا نیازی به لمس یک خط کد ندارید.

اگر در ثبت سایت خود مشکل دارید ، لطفاً با پشتیبانی مشتریان Google تماس بگیرید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزودن ورود CAPTCHA ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۵۹۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۲۸
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۵۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹