نحوه افزودن ورود اجتماعی در ورود اجتماعی ووکامرس

آیا به دنبال راهی سریع برای افزودن ورود اجتماعی به ووکامرس هستید؟ این آموزش مختصر قصد دارد یک راه حل سریع برای شما ارائه دهد. مهم است که بهترین تجربه کاربری را به خریداران آنلاین ارائه دهید ، به ویژه اگر از وب سایت عضویت یا تجارت الکترونیک استفاده می کنید. موفقیت سایت شما بستگی زیادی به ثبت نام کاربر دارد.

توصیه می کنیم از ورود به سیستم اجتماعی برای ارائه تجربه کاربری عالی در ثبت نام ، صفحات ورود و پرداخت و بسیاری از صفحات سایت خود استفاده کنید. این به این دلیل است که ورود اجتماعی به مشتریان اجازه می دهد تا با استفاده از حساب های موجود در رسانه های اجتماعی خود مانند فیس بوک ، توییتر و اینستاگرام ، ثبت نام کرده و وارد سایت شما شوند.

کاربران با یک کلیک ثبت شده و متعاقباً وارد فروشگاه آنلاین شما می شوند. این روش مدرن در مقایسه با روش قدیمی که شامل ایجاد نام کاربری و رمز عبور جدید است ، در وقت شما صرفه جویی می کند.

شایان ذکر است که کاربران ایجاد حساب های جدید در وب سایت ها را دوست ندارند. به همین دلیل است که برای جلوگیری از ترک سبد خرید ، ورود به سیستم اجتماعی مهم است. این یک روش بی عیب و نقص برای ثبت نام در وب سایت شما است.

نحوه اضافه کردن ورود به سیستم اجتماعی در ووکامرس

افزودن لاگین های اجتماعی به فروشگاه ووکامرس مزایای بسیاری را برای شما به همراه خواهد داشت. به همین دلیل است که ما قصد داریم راهی ساده برای افزودن ورود به سیستم اجتماعی با استفاده از یک افزونه به اشتراک بگذاریم.

ما برای یافتن بهترین افزونه برای این کار تلاش زیادی انجام داده ایم. به آن Super Socializer می گویند. این افزونه ورود به سیستم اجتماعی دارای بیشترین بررسی 5 ستاره در WordPress.org است.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

مراحل افزودن ورود اجتماعی در ووکامرس

در این قسمت از افزونه Super Socializer استفاده می کنیم. این به شما امکان می دهد دکمه های ورود اجتماعی را به صفحه ورود وردپرس ، صفحه ثبت نام ، نظرات ، صفحه پرداخت ووکامرس اضافه کنید. استفاده از آن بسیار آسان است ، زیرا فقط باید از ابزارک ها و کد کوتاه استفاده کنید.

از ورود به شبکه اجتماعی از 10 شبکه اجتماعی پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد داده های اصلی مشخصات اجتماعی کاربر را با نمایه وردپرس مربوطه همگام سازی کنید.

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری سایت وردپرس خود شوید و به پنل مدیریت کل بروید.
  • برای بارگیری مستقیم آن در پنل مدیریت ، کافی است به مسیر افزونه ها> افزودن جدید بروید. پس از آن ، باید کلمه کلیدی افزونه “Super Social” را جستجو کنید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • از پنل مدیریت وردپرس ، به Super Socializer> Social Login بروید تا به گزینه هایی مانند نظرات اجتماعی ، ورود به سیستم اجتماعی ، اشتراک گذاری اجتماعی و دکمه مانند دسترسی داشته باشید. ورود اجتماعی به بازدیدکنندگان امکان می دهد با استفاده از حساب های شبکه اجتماعی خود از جمله فیس بوک ، توییتر ، لینکدین و بسیاری دیگر وارد سیستم شوند. ورود به سیستم اجتماعی را فعال کنید
  • گام بعدی این است که API را برای هر ارائه دهنده ای که انتخاب می کنید دریافت کنید ، ما ورود ووکامرس را از طریق Facebook به اشتراک می گذاریم. می توانید نحوه دریافت کلیدهای API مربوط به Twitter ، Google Plus و LinkedIn را بررسی کنید.
  • با ورود به حساب فیس بوک خود شناسه برنامه خود را از Facebook دریافت کنید ، به بخش توسعه دهندگان بروید و حساب خود را ثبت کنید.
  • پس از اتمام مراحل ثبت نام ، گزینه ای را که عملکرد شما را به بهترین وجه توصیف می کند ، انتخاب کنید.

  • پس از آن ، به داشبورد هدایت می شوید که در آن باید برنامه خود را ایجاد کنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

  • جزئیات برنامه مانند نام برنامه و آدرس ایمیل را وارد کنید.

  • پس از اتمام فرآیند ، به داشبورد جدیدی هدایت می شوید ، جایی که می توانید محصولات را به برنامه خود اضافه کنید. باید به قسمت ورود به سیستم فیس بوک بروید و روی آن کلیک کنیدبرپایی.

  • وب را انتخاب کنید

  • در مرحله بعد باید اطلاعات زیر را پر کنید:

  • برای فعال کردن برنامه خود ، به قسمت بررسی برنامه بروید و دکمه را روی دکمه به Yes تغییر دهید
  • برای دریافت شناسه برنامه و کلید مخفی برنامه به تنظیمات> اصلی بروید.

  • به “پنل مدیریت وردپرس” برگردید و به Super Socializer> Social Login بروید تا اطلاعات کپی شده در مراحل قبل را در زمینه های مربوط بچسبانید.
  • پس از اتمام کار ، روی ذخیره تغییرات کلیک کنید.
  • اکنون ، از فروشگاه ووکامرس خود دیدن کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید. این نتیجه است:

نتیجه

در حال حاضر ، باید بتوانید کل مراحل ثبت نام و ورود را برای کاربران ساده کنید. شما باید از این روش برای به دست آوردن اطلاعات کاربر تأیید شده و دسترسی به نمایه های رسانه های اجتماعی استفاده کنید که می توانید از آنها برای پرورش مخاطبین استفاده کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزودن ورود اجتماعی در ورود اجتماعی ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۶
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹