نحوه افزودن محصولات وابسته به آمازون به ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای ایجاد درآمد اضافی از طریق محصولات وابسته در فروشگاه ووکامرس خود هستید؟ بهترین انتخاب برای شما برنامه وابسته آمازون است. این به شما امکان می دهد محصولات خود را از Amazon.com به عنوان یک شرکت وابسته بفروشید و در هر فروش کمیسیون دریافت کنید.

در پایان این پست ، می توانید با استفاده از وردپرس یک فروشگاه وابسته به آمازون بسازید. این ساده ترین راه برای ایجاد درآمد است.

بگذارید ببینیم چگونه می توانید به این هدف برسید.

فروشگاه وابسته آمازون چیست؟

فروشگاه وابسته آمازون یک فروشگاه آنلاین است که محصولات ذکر شده برای فروش در amazon.com را تبلیغ می کند.

با افزودن پیوندهای وابسته به محصولات ، ترافیک را به آمازون ارسال می کنید. این پیوند مشتریان را برای تکمیل خرید به آمازون هدایت می کند.

هنگامی که مشتری خرید خود را از طریق پیوند وابسته به اتمام رساند ، یک کمیسیون وابسته دریافت خواهید کرد. این امر همچنین باعث صرفه جویی در وقت می شود ، زیرا نیازی به تهیه محصولات ، مدیریت سفارشات ، ارسال محصولات یا پیگیری موجودی کالا ندارید.

شایان ذکر است که فروشگاههای وابسته به آمازون محبوب هستند زیرا می توانید با پول بسیار کمی شروع به کار کنید. مزیت دیگر این است که محصولات زیادی در Amazon ذکر شده است.

مراحل افزودن محصولات وابسته به آمازون به ووکامرس

قبل از اقدام ، مهم است که توجه داشته باشید که در این آموزش فرض بر این است که ووکامرس را نصب و اجرا کرده اید. همچنین باید یک حساب موجود دربرنامه وابسته آمازون

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور مربوط به آن حساب ، وارد حساب amazon خود شوید.
  • اگر یکی ندارید ، پیش بروید و یکی را ایجاد کنید. از شما خواسته می شود اطلاعات دریافت کننده را ارائه دهید و به س questionsالات مربوط به وب سایت خود پاسخ دهید. اجازه دهید جادوگر راهنمای شما باشد.
  • پس از اتمام مراحل راه اندازی ، برنامه شما توسط آمازون بررسی و تأیید می شود.
  • پس از تأیید ، اکنون وقت آن است که محصولات وابسته خارجی را به وب سایت خود اضافه کنید. ووکامرس به شما امکان می دهد محصولات وابسته را یکپارچه در وب سایت خود ادغام کنید. می توانید آنها را با پیمایش به محصولات> افزودن جدید اضافه کنید
  • عنوان و شرح مفصلی از محصول مورد نظر خود را وارد کنید ، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

  • گام بعدی این است که به پایین متا کادر داده محصول بروید و در منوی کشویی “نوع محصول” ، “محصول خارجی/وابسته” را انتخاب کنید.
  • پس از آن ، URL را از داشبورد حساب Amazon Associates خود دریافت کنید. شما باید محصول را جستجو کرده و سپس بر روی دکمه دریافت پیوند کلیک کنید:

  • نشانی وب مربوط به محصول را وارد کنید.
  • محصول را منتشر کنید.

توجه به این نکته ضروری است که باید قسمت “Price” را خالی بگذارید. این به این دلیل است که سیاست های برنامه وابسته آمازون به شما اجازه نمی دهد اطلاعات قیمت را به صورت دستی وارد کنید.

شما نباید از محتوای آمازون برای صفحات محصول استفاده کنید ، اما می توانید پیوندهای وابسته را از سایر برنامه ها نیز اضافه کنید.

این روند را تکرار کنید تا محصولات وابسته بیشتری به فروشگاه خود اضافه کنید.

نتیجه

در حال حاضر ، باید بتوانید یک فروشگاه وابسته با استفاده از ووکامرس ایجاد کنید. این یک فرآیند بسیار پیچیده نیست ، اما ابتدا باید توسط amazon مورد بررسی قرار گیرد.

اگر وبلاگ دارید ، می توانید پیوندهای وابسته را به پست های وبلاگ خود اضافه کنید تا کمیسیون های وابسته دریافت کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در راه اندازی یک فروشگاه وابسته به آمازون کمک کرده باشد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزودن محصولات وابسته به آمازون به ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۰
۰
۲ دی ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۱
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۲
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹