نحوه افزودن صفحه پرداخت آیکون های پرداخت ووکامرس سفارشی

آیا می خواهید نماد سفارشی ووکامرس Payment Gateway را برای صفحه پرداخت اضافه کنید؟ در این پست ، به شما نشان خواهم داد که چگونه به سرعت نمادهای پرداخت سفارشی را به صفحه پرداخت ووکامرس اضافه کنید. این مقاله شامل شرح مفصلی از مراحل افزودن سریع نمادهای ووکامرس Payment Gateway به صفحه پرداخت است.

ویرایش فایل های تم شما همیشه راه مطمئنی برای سفارشی سازی ووکامرس نیست – من با ایجاد افزونه نمادین پرداخت ووکامرس که می توانید پیدا کنید ، بار اضافه کردن آیکون های پرداخت را در هر جایی از سایت خود بردارید.

این افزونه راهی آسان برای افزودن نمادهای SVG با بیش از 65 دکمه روش پرداخت دارد! اگر SVG را دوست ندارید می توانید بنر پرداخت را بارگذاری کنید و همچنین می توانید از یک کد کوتاه برای نشان دادن پرداخت های پذیرفته شده در هر نقطه از فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید. در حال حاضر آن را با قیمت تخفیف بررسی کنید.

اگر از فروشگاه ووکامرس استفاده می کنید ، احتمالاً با مجموعه پیش فرض آیکون های کارت اعتباری آشنا هستید. برای برخی ممکن است ظاهر آنها خوب باشد ، اما اگر آنها را در صفحه ای با وضوح بالا باز کنید ، ممکن است کمی مات به نظر برسند. علاوه بر این ، آنها کمی قدیمی به نظر می رسند.

اگر به دنبال طراحی سفارشی و واضح هستید که بتوانید آن را اجرا کنید ، این مقاله شما را راهنمایی می کند. در حالت ایده آل ، بهترین طراحی آیکون افزودن اشکال دکمه منحنی سفارشی است که سایه های کاذب کاذب دارند.

نمادهای دروازه پرداخت ووکامرس سفارشی

در بیشتر موارد می خواهید آیکون هایی با وضوح بالا اضافه کنید که در دستگاه های تلفن همراه مقیاس خوبی دارند و عالی به نظر می رسند. منابع مختلفی وجود دارد که می توانید این آیکون های پرداخت را بدست آورید – برای مثال ، بازارهای طرح های خلاقانه انواع مختلفی از آیکون های روش های پرداخت رایگان و ممتاز را ارائه می دهند مانند نمادهای این روش های پرداخت که در Pixeden تنظیم شده اند و می توانید آنها را بارگیری کرده و در فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید.

برای این آموزش ساده ، ما قصد داریم از نمادهایی استفاده کنیم که ظاهری مدرن دارند. بهترین راه حل استفاده از آیکون های SVG برای وضوح کامل روی هر صفحه ای است.

در صورت جستجوی سریع در اینترنت ، تعداد زیادی نماد کارت اعتباری پیدا خواهید کرد که می توانید آنها را در صفحه پرداخت و حتی پاورقی فروشگاه ووکامرس خود پیاده سازی کنید. با این حال ، مواردی که برای من برجسته بودند در دسترس هستند

علاوه بر این ، آنها دارای طراحی دلپذیری هستند که کاربران آن را دوست خواهند داشت. این آیکون ها حس اعتماد را به صفحه پرداخت شما اضافه می کنند ، زیرا مردم هنگام خرید آنلاین مراقبت بیشتری می کنند. اینها نمادهایی هستند که ما قصد داریم از آنها استفاده کنیم:

علاوه بر این ، موارد موجود در Dribble تصاویری از روش های پرداخت هستند که کاربر با آنها آشنا است ، به عنوان مثال ، VISA ، MasterCard ، PayPal و AMEX.

این به ایجاد یک ارائه معتبرتر و قابل اعتماد کمک می کند و توجه بازدیدکنندگان را برای اولین بار جلب می کند. با این حال ، اگر درگاه پرداخت شما شامل شرکت های مختلف باشد ، می توانید موارد بیشتری را بررسی کنید.

صادقانه بگویم ، فقط در چند مقاله در اینترنت سعی شده است نحوه افزودن نمادهای سفارشی ووکامرس Payment Gateways با استفاده از قلاب و فیلترها به شما نشان داده شود. این مقاله سعی می کند به شما کمک کند تا نماد هر یک از درگاه های پیش فرض پرداخت ووکامرس را به هر چیزی که می خواهید اضافه کنید.

به همین دلیل ، برخی از فروشگاه های ووکامرس فقط پرداخت های Visa و MasterCard را می پذیرند و نمی خواهند نمادهایی برای سایر دروازه های پرداخت ووکامرس مانند American Express نمایش دهند تا مشتری را گیج نکند.

افزودن روش های پرداخت آیکون ووکامرس Checkout Page

می توانید از همان کدی که ما در زیر برای همه نمادهای ووکامرس Payment Gateway به اشتراک گذاشته ایم استفاده کنید ، اما فقط باید نمادهای خاصی را برای کارت های اعتباری که برای پذیرش پرداخت در فروشگاه آنلاین خود استفاده می کنید پیدا کنید.

برای افزودن آیکون های سفارشی ووکامرس Payment Gateway ، ما باید تابع woocommerce_gateway_icon را فیلتر کنیم ، که به احتمال زیاد در هر افزونه دروازه موجود است. شما باید کد زیر را در فایل functions.php اضافه کنید:

// نمادهای کارت اعتباری سفارشی را به صفحه پرداخت ووکامرس اضافه کنید

add_filter ('woocommerce_gateway_icon', 'sevencloner_custom_woocommerce_icons');

function sevencloner_custom_woocommerce_icons() {

    $icon  = 'stripe';

     return $icon;

}

با این حال ، شما باید URL تصویر را بسته به موقعیت تصویر نمادهای پرداخت در سایت خود جایگزین کنید.

می توانید نمادها را در پوشه رسانه وردپرس بارگذاری کنید و سپس آنها را جایگزین کنید

نتیجه

با استفاده از فیلتر موجود در قطعه کد بالا و بارگذاری نماد در گالری رسانه خود ، می توانید به سرعت نمادهای پرداخت را در صفحه پرداخت فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید. اگر نمی خواهید با کد اشتباه کنید یا توسعه دهنده تم ووکامرس هستید که می خواهید این فیلتر را گسترش دهید و گزینه های بیشتری را در اختیار کاربران قرار دهم که در راه حل عالی من به شما پیشنهاد شده است.

من بهترین افزونه آیکون های پرداخت را با عملکرد کد کوتاه ایجاد کردم و به کاربران امکان می دهد با استفاده از یک کد کوتاه ساده ، آیکون هایی را در صفحه پرداخت درگاه پرداخت ، در ویجت پاورقی و هرجای دیگر اضافه کنند. این را از اینجا ببینید با افزونه WC PayIcons می توانید نماد را مستقیماً از صفحه دروازه پرداخت مربوطه بارگذاری کنید ، مانند تصویر زیر:

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزودن صفحه پرداخت آیکون های پرداخت ووکامرس سفارشی صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۵
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۹
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹