نحوه افزودن تغییر مسیر صفحه حساب ووکامرس من

در صفحه حساب ووکامرس My Account ممکن است بخواهید صفحه را به یک صفحه سفارشی تغییر دهید و در این حالت ، می توانید یک تغییر مسیر به یک صفحه سفارشی ایجاد کنید. در پست قبلی ، من نحوه ایجاد تغییر مسیر ووکامرس پس از Checkout و همچنین نحوه ایجاد تغییر مسیر ووکامرس پس از خروج را به اشتراک گذاشتم. اکنون در این پست ، می خواهم نحوه ایجاد تغییر مسیر صفحه ووکامرس My Account را به شما نشان دهم.

تغییر مسیر صفحه حساب ووکامرس من

ابتدا چندین روش وجود دارد که می توانید بدون افزودن قطعه کد برای تغییر مسیر به نتایج مشابه برسید.

تغییر نقطه پایانی حساب من

اولین مورد بدیهی است که نقطه پایانی My Account را تغییر دهید. در این صورت اگر فقط نیاز به تغییر آدرس صفحه حساب من دارید ، ممکن است نیازی به عملکرد تغییر مسیر به فروشگاه ووکامرس خود نداشته باشید زیرا این کار خارج از جعبه انجام می شود.

قالب حساب من را سفارشی کنید

گزینه دوم که می توانید به جای ایجاد تغییر مسیر برای صفحه حساب من استفاده کنید ، می توانید قالب myaccount/dashboard.php را سفارشی کنید. این بهترین رویکرد برای سفارشی سازی صفحه حساب ووکامرس من است زیرا به شما کنترل کامل ظاهر و احساس صفحه حساب کاربری ووکامرس را می دهد.

صفحه حساب من را با استفاده از افزونه سفارشی کنید

گاهی اوقات بهترین راه حل وجود یک افزونه خوب است. به جای تلاش برای اختراع مجدد چرخ ، می توانید یکی از بهترین افزونه های سفارشی سازی حساب من را انتخاب کنید که به شما کمک می کند به جای استفاده از کد تغییر مسیر ، صفحه حساب من را سریع سفارشی کنید.

تغییر مسیر با استفاده از افزونه

می توانید از یکی از این بهترین افزونه های تغییر مسیر برای ایجاد تغییر مسیر دائمی 301 صفحه حساب من به صفحه ای که ترجیح می دهید کاربران پس از ورود به سیستم یا عدم ورود به سیستم به آنها هدایت شوند ، استفاده کنید.

قطعه کد برای تغییر مسیر صفحه حساب من

می توانید صفحه ای با داده هایی که می خواهید در صفحه ورود به سیستم نمایش داده شود ایجاد کنید ، سپس با استفاده از قطعه کد زیر ، کد کوتاه پیش فرض صفحه ووکامرس My Account را با یک کد کوتاه سفارشی عوض کنید:

//قلاب 
add_shortcode('sevencloner_my_account','njengah_my_account_custom_shortcode');

//تماس تلفنی  
function sevencloner_my_account_custom_shortcode(){
  
         $custompage=get_post(PAGE ID);//Replace the PAGE ID with the respective page ID for the page with the data
		 
          echo apply_filters('the_content',$custompage->post_content);

}

اکنون می توانید از کد کوتاه سفارشی My Account که ایجاد کرده اید استفاده کنید و محتوای صفحه ای را که شناسه آن را روی کد اعمال کرده اید تغییر دهید تا تغییرات در صفحه حساب من منعکس شود.

نتیجه

در این پست ، من نحوه تغییر صفحه حساب من در ووکامرس را با شما به اشتراک گذاشتم. همانطور که مشاهده می کنید ایجاد تغییر مسیر ضروری نیست زیرا چندین راه وجود دارد که می توانید بدون ایجاد تغییر مسیر صفحه حساب من را تغییر دهید. اگر بعد از خروج به تغییر مسیر برای صفحه حساب من نیاز دارید ، ممکن است بخواهید این مقاله را بررسی کنید – راهنمای هدایت نهایی خروجی ووکامرس Logout

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزودن تغییر مسیر صفحه حساب ووکامرس من صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹