نحوه افزایش سرعت وب سایت ووکامرس

آیا می خواهید فروشگاه ووکامرس خود را سرعت بخشید؟ ما می دانیم که سرعت در هر فروشگاه آنلاین پول است و به همین دلیل است که این پست نکات مفیدی را در مورد نحوه افزایش سرعت فروشگاه ووکامرس به اشتراک می گذارد.

اگر سایت شما سریعتر بارگیری شود ، تجربه خرید بهتر برای مشتریان شما خواهد بود. این بدان معنی است که SEO بهبود یافته و بازده سرمایه گذاری افزایش می یابد.

با این حال ، شایان ذکر است که خریداران انتظار تصاویر و فیلم های با وضوح بالا ، بررسی کاربران ، شخصی سازی و بسیاری از ابزارهای پویا دیگر را دارند. آنها توجه کوتاهی دارند و نیاز به تجربه خرید سریعتر و روانتر دارند.

ووکامرس رایگان است اما پشتیبانی محدودی را ارائه می دهد. این بدان معناست که شما مسئول حفظ و بهینه سازی آن برای حفظ حالت فوق العاده هستید.

یک مطالعه اخیر توسط گوگل نشان داد که بیش از 50 درصد از کاربران تلفن همراه در صورتی که سایتی بیش از 3 ثانیه بارگیری شود ، آن را ترک می کنند. به غیر از این ، اگر سایت شما کند باشد ، بر سئو تأثیر منفی می گذارد. با استفاده از WebPagetest ، Pingdom ، Google PageSpeed Insights یا GTMetrix می توانید سرعت سایت خود را بررسی کنید.

نحوه افزایش سرعت وب سایت ووکامرس

در این پست کوتاه ، ما نکاتی را در مورد چگونگی افزایش سرعت سایت خود به اشتراک می گذاریم. پس از انجام تست سرعت ، این گزارش برنامه ای عملی برای بهینه سازی سایت ووکامرس کند شما ارائه می دهد.

در اینجا برخی از نکات توصیه شده ما وجود دارد:

1. تم سریع ووکامرس را دریافت کنید

مهم است که از تم مناسب ووکامرس استفاده کنید. امروزه تم های زیادی برای ووکامرس در بازار موجود است. اولین چیزی که باید قبل از حل موضوع بررسی کنید این است که آیا با ووکامرس سازگار است یا خیر.

نمونه ای از تم رایگان سازگار با ووکامرس، Storefront است.

2. در افزونه ها و افزونه های ووکامرس به راحتی بروید

افزونه های زیادی در مخزن وردپرس برای ووکامرس موجود است. همچنین افزونه های ممتاز زیادی برای ووکامرس وجود دارد. با این حال ، شما فقط باید از افزونه هایی استفاده کنید که با بهترین شیوه های برنامه نویسی ساخته شده اند.

برخی از افزونه ها ممکن است با افزونه های دیگر یا موضوع شما در تعارض باشند. این بدان معناست که شما باید در مورد نوع افزونه ها و افزونه های ووکامرس که استفاده می کنید هوشمند باشید.

3. افزایش محدودیت حافظه وردپرس

به طور پیش فرض ، ووکامرس 32 مگابایت حافظه را برای PHP اختصاص می دهد. در صورت بروز هرگونه مشکلی ، به طور خودکار سعی می کند این محدودیت را به 40 مگابایت برای یک سایت واحد و 64 مگابایت برای چند سایت افزایش دهد. این محدودیت حافظه برای سایت ووکامرس کافی نیست.

توصیه می کنیم این محدودیت را به 256 مگابایت افزایش دهید. با این حال ، شما همیشه باید قبل از ویرایش هر فایل پشتیبان تهیه کنید. این به شما امکان می دهد در صورت بروز هرگونه مشکل به نسخه قبلی بازگردید.

4. فشرده سازی تصاویر و بهینه سازی تحویل

همانطور که قبلاً ذکر شد ، مشتریان انتظار دارند محصولات با کیفیت بالا تهیه شوند. با این حال ، تصاویر ممکن است فضای زیادی را اشغال کنند و این ممکن است باعث کند شدن تصاویر شما شود. ویدئوها همچنین منبع سنگین تری نسبت به تصاویر هستند ، اما بر خلاف تصاویر می توانید آنها را در صورت نیاز بارگذاری کنید.

توصیه می کنیم از یک ابزار بهینه سازی تصویر برای بارگیری ارسال تصویر به CDN های سریع استفاده کنید. برخی از ابزارهای رایج فشرده سازی تصویر عبارتند از:

  • io
  • برنامه
  • برنامه
  • io
  • io
  • TinyJPG | TinyPNG

5. Cache ووکامرس برای افزایش سرعت آن

ذخیره سازی به طور موقت ذخیره منابع/ حافظه پنهان از یک درخواست است. این اطمینان می دهد که درخواست های بعدی را می توان به سرعت اجرا کرد. این یک راه آسان برای افزایش سرعت فروشگاه ووکامرس شما است و بیشترین توصیه را دارد. همچنین بار روی سرور را کاهش می دهد.

توصیه می کنیم برای سهولت کار ، افزونه Caching را بارگیری کنید. برخی از بهترین ها عبارتند از:

  • موشک WP (حق بیمه)
  • W3 Total Cache (رایگان)
  • فعال کننده حافظه پنهان (رایگان)

نتیجه

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید ، زمان به معنای واقعی کلمه پول است. برای افزایش تجربه کاربر ، SEO ، درآمد و ROI باید نکات ذکر شده در بالا را دنبال کنید. آنها به شما کمک می کنند تا سرعت سایت خود را افزایش دهید.

امیدواریم این پست به شما کمک کرده باشد تا دانش خود را در زمینه بهینه سازی ووکامرس گسترش دهید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه افزایش سرعت وب سایت ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۴
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹