نحوه اضافه کردن پس زمینه سفارشی برای ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای نمایش تصویر پس زمینه سفارشی در فروشگاه ووکامرس خود هستید؟ در پست امروز ، نحوه بارگذاری تصویر پس زمینه برای کل وب سایت خود را به شما نشان خواهیم داد. برای درک این موضوع ، درک اصول اولیه بارگذاری یک تصویر در وردپرس ضروری است.

یک تصویر پس زمینه سفارشی به عنوان پس زمینه کامل وب سایت شما عمل می کند. اگر پشتیبانی زمینه سفارشی در طرح زمینه شما فعال است ، بارگذاری تصویر یا انتخاب رنگ برای پر کردن پس زمینه بسیار آسان است. این گزینه ها در داشبورد وردپرس قرار دارند.

توجه به این نکته ضروری است که انواع دیگر پس زمینه از طریق افزونه ها ، صفحه سازهای کشیدن و رها کردن و موارد دیگر امکان پذیر است. بارگذاری تصویر پس زمینه تنها بخشی از فرایند است. این به این دلیل است که باید تنظیمات تصویر پس زمینه را پیکربندی کنید.

با این حال ، مواقعی وجود دارد که می توانید تنظیمات را همانطور که هست بگذارید یا تنظیمات را مجدداً پیکربندی کنید تا مطمئن شوید تصویر عالی است. به عنوان مثال ، می توانید اندازه ، موقعیت تصویر ، رنگ پس زمینه ، اینکه آیا تصویر باید تکرار شود یا نه ، و گزینه هایی برای پر کردن صفحه یا کشش تصویر را تغییر دهید.

قبل از شروع ، اجازه دهید سبک های مختلف پس زمینه موجود برای وردپرس را بررسی کنیم.

سبک های مختلف پس زمینه

شایان ذکر است که همه پس زمینه های وردپرس تصاویر ثابت نیستند. امکان پیاده سازی پس زمینه های منحصر به فرد با استفاده از افزونه ها یا CSS سفارشی وجود دارد. در اینجا برخی از سبک های پس زمینه موجود است:

  • تصاویر پس زمینه استاندارد – اینها تصاویر ثابت هستند که در پشت محتوای اصلی قرار دارند. آنها بیشتر فضای وب سایت را در بر می گیرند و شامل PNG ، JPG و سایر فرمت های تصویر هستند.
  • پس زمینه های تک رنگ – این پس زمینه یک رنگ ثابت است که اگر هیچ تصویری ندارید ، به سایت شما شادابی می بخشد. پس زمینه رنگ باید متناسب با رنگ های مارک شما باشد تا سایتی تمیزتر و حرفه ای تر ارائه شود
  • گرادیان پس زمینه – این نوع پس زمینه از یک رنگ به رنگ دیگر منتقل می شود. از نظر بصری فروشگاه اینترنتی شما را جذاب تر از یک رنگ ثابت می کند. با این حال ، تنها مشکل این است که گرادیان با پیش زمینه مطابقت نداشته باشد.
  • پس زمینه الگو یا بافت -این عکس های پس زمینه روی موارد تکراری در تصویر یا بافت نزدیک متمرکز می شوند.
  • پس زمینه نمایش اسلاید تصویر – این پس زمینه به صاحبان سایت اجازه می دهد تا انواع مختلفی از طرح ها یا عکس ها را برای به اشتراک گذاشتن حال و هوای مشتریان در سایت شما مرور کنند.
  • پس زمینه های ویدیویی – تماشای پس زمینه های ویدئویی سرگرم کننده است و به شما امکان می دهد ماهیت نام تجاری خود را به شیوه ای جذاب به تصویر بکشید.

مراحل افزودن پشتیبانی پس زمینه در یک تم

متأسفانه ، همه تم ها از تصاویر پس زمینه سفارشی پشتیبانی نمی کنند. یکی از دلایل انجام این کار این است که پس زمینه با طرح کلی موضوع متناسب نیست. این باعث می شود هیچ تنظیم داشبورد برای روشن کردن آن نداشته باشید.

در اینجا مراحل ساده برای رفع این مشکل آمده است:

  • ابتدا وارد حساب کاربری سایت وردپرس خود شوید و به پنل مدیریت کل بروید.
  • از منوی نمایش, زیر منوی ویرایشگر پوسته را انتخاب کنید, بعد از لود صفحه فایل functions.php را باز کنید و کد های زیر را به آن اضافه کنید :
  • کد زیر را اضافه کنید به php فایل :
$defaults = array(
    'default-color'          => '',
    'default-image'          => '',
    'default-repeat'         => '',
    'default-position-x'     => '',
    'default-attachment'     => '',
    'wp-head-callback'       => '_custom_background_cb',
    'admin-head-callback'    => '',
    'admin-preview-callback' => ''
);
add_theme_support( 'custom-background', $defaults );

 

نتیجه

به طور خلاصه ، ما نحوه استفاده از پشتیبان به هر سایت وردپرس را به اشتراک گذاشته ایم. این به شما امکان می دهد با روشن کردن ویژگی در داشبورد وردپرس ، هر تصویر پس زمینه سفارشی را اضافه کنید.

با این حال ، اگر موضوع شما از پس زمینه پشتیبانی نمی کند ، توصیه می کنیم آن را تغییر دهید. امیدواریم این پست به شما در افزودن تصویر پس زمینه سفارشی به سایت شما کمک کرده باشد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه اضافه کردن پس زمینه سفارشی برای ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

اندروید

اندروید یک سیستم عامل می باشد که توسط گوگل توسعه داده میشود, این سیستم عامل بر پایه نسخه ی اصلاح شده ی هسته ی لینوکس و دیگر نرم افزار های متن باز طراحی شده است و ...


۷۵۷
۰
۲۹ آبان ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۶
۰
۲ دی ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹