نحوه ارسال رایگان پرداخت به Mpesa ووکامرس

آیا می خواهید پرداخت را به Mpesa ووکامرس ارسال کنید؟ اگر دارید، من یک راه حل سریع و رایگان برای مشتریان شما دارم که برای تمام سفارشات به Mpesa پول ارسال کنند. شما به راحتی می توانید این راه حل را بدون هیچ کد نویسی به فروشگاه ووکامرس خود اضافه کنید و تنها با چند کلیک شماره پرداخت و نامی را اضافه کنید تا مشتریان تایید کنند و کار شما تمام است. بخش آشیانه این است که افزونه 100٪ رایگان است.

این همچنین می تواند یک راه حل عالی برای کاربران PayBill و Till number به عنوان یک برنامه پشتیبان در هنگام خرابی API باشد. API ها همیشه شکست می خورند، بنابراین در این صورت طرح برگشتی می تواند ارسال پول برای سفارش باشد و این می تواند تضمین کند که هیچ فروش را از دست نمی دهید.

چرا پرداخت به Mpesa ووکامرس ارسال شود؟

اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید و می‌خواهید درگاه پرداخت Mpesa را اضافه کنید، باید یک کد کوتاه تجاری ( Mpesa Paybill یا Mpesa Till Number ) داشته باشید تا شروع به پذیرش پرداخت از مشتریان آنلاین خود کنید.

اگر شماره Mpesa Paybill یا Mpesa Till را ندارید، همچنان می توانید با استفاده از ارسال پول معمولی به شماره خود، پرداخت را دریافت کنید.

بدون صورتحساب پرداخت Mpesa یا شماره تایل Mpesa

اکثر مشتریان ووکامرس Mpesa من فاقد Paybill یا شماره Till هستند و می‌خواهند راه حلی فوری داشته باشند که برای دریافت پرداخت‌های آنلاین برای آنها کارآمد باشد.

اگر شما هم با همین مشکل مواجه هستید، نگران نباشید، زیرا من یک راه حل رایگان برای شما ایجاد کردم که می توانید آن را در فروشگاه ووکامرس خود نصب کنید و شروع به دریافت پرداخت از طریق Mpesa برای تمام سفارشات کنید.

به افزونه پرداخت Mpesa WooCommerce ارسال کنید

کاربران ووکامرس که می خواهند از طریق Mpesa پرداخت دریافت کنند و شماره PayBill یا Till را ندارند، باید این افزونه را نصب کنند زیرا گزینه هایی برای ارسال پول به Mpesa از مشتریان دارد.

این افزونه به گونه‌ای طراحی شده است که به صاحبان فروشگاه اجازه می‌دهد تا از مشتریانی که می‌خواهند مبلغ پرداختی را به جای شماره تلفن یا شماره صورتحساب به واحد تجاری یا شخصی ارسال کنند، مبلغی را دریافت کنند.

تسویه حساب سه قسمت مهم (نام مشتری، شماره موبایل مشتری و کد تراکنش Mpesa) را برای تایید پرداخت ارائه می کند.

تصاویر زیر برای راهنمایی شما در مورد ویژگی های افزونه و نحوه تنظیم آن است:

نکته مهم: این افزونه در حال حاضر قابلیت تأیید API را ندارد. Mpesa Daraja API از توانایی خواندن داده‌ها از مشتری به مشتری (C2C) پشتیبانی نمی‌کند، اگرچه این یک امکان در آینده است.
در صورتی که کاربران بیشتری برای این گزینه ها درخواست کنند، نیاز به افزودن گزینه های Lipa na Mpesa یا PayBill را نیز ارزیابی خواهم کرد.

اگر به این افزونه علاقه مند هستید، می توانید آن را از مخزن وردپرس با استفاده از این لینک دانلود کنید – افزونه ووکامرس Mpesa.

نتیجه

در این پست، نحوه ارسال پرداخت به Mpesa برای سفارشات ووکامرس را با استفاده از این افزونه ساده که برای کمک به کاربرانی که قبض یا شماره تلفن ندارند برای پذیرش پرداخت ها ایجاد کردم، با شما به اشتراک گذاشته ام. اگر مایل به کمک بیشتر در مورد ادغام Mpesa هستید، می توانید مقاله قبلی من در مورد نحوه اعمال و نصب گواهی دیجیتال Mpesa را بخوانید و همچنین می توانید برای راهنمایی بیشتر با من در تماس باشید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه ارسال رایگان پرداخت به Mpesa ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۵
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹