نحوه ادغام MailChimp با ووکامرس

آیا به دنبال راهی برای ادغام MailChimp با ووکامرس هستید؟ هدف این آموزش کمک به شما در نصب این ابزار بازاریابی قدرتمند است. ما این افزونه را برای ووکامرس خود توصیه می کنیم زیرا به شما امکان ایجاد فرصت های بازاریابی جدید از طریق ایمیل را می دهد.

اگر می خواهید درآمد را افزایش دهید ، این یک ابزار ضروری است. این به این دلیل است که به شما امکان می دهد فروش را ردیابی کرده و پیشنهادات خودکار برای مشتریان خود ایجاد کنید. همچنین می توانید از آن برای ارسال ایمیل های پیگیری و ارسال توصیه های تولید شده سفارشی استفاده کنید.

با این حال ، قبل از بهره مندی از مزایای ارائه شده توسط این افزونه ، باید آن را با سایت خود ادغام و همگام سازی کنید.

نحوه ادغام MailChimp با ووکامرس

در پایان این پست ، می توانید MailChimp را با ووکامرس ادغام کنید. ما یک راهنمای گام به گام دقیق در مورد نحوه انجام صحیح آن به اشتراک می گذاریم.

MailChimp را می توان برای مشاغل بزرگ و کوچک در سراسر جهان استفاده کرد. این ابزار بازاریابی به شما امکان می دهد معیارهایی مانند نرخ باز و کلیک ها ، کمپین های تولید سرنخ ، هدف گیری مشتری ، فروش یا تبلیغات اجتماعی را دنبال کنید.

اجازه دهید وارد مراحل مورد نیاز خود شویم.

مراحل ادغام MailChimp با ووکامرس

در اینجا مراحلی وجود دارد که باید دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب کاربری وردپرس خود شوید و به پنل ادمین کل بروید.
  • سپس ، ما قصد داریم افزونه ای را که قبلاً نشان داده ایم نصب کنیم. برای بارگیری مستقیم آن در پنل مدیریت ، کافی است به مسیر افزونه ها> افزودن جدید بروید. پس از آن ، باید کلمه کلیدی افزونه “MailChimp for ووکامرس” را جستجو کنید. مطابق شکل زیر باید آن را نصب و فعال کنید:

  • برای اتصال حساب خود ، به ووکامرس > MailChimp بروید
  • بر روی وصل کنید حساب کلیک کنید.

  • با این کار پنجره ای باز می شود که در آن باید اطلاعات کاربری MailChimp خود را وارد کرده و روی Log in کلیک کنید

  • برای مجاز کردن یکپارچگی برای اتصال ، روی Allow کلیک کنید.

  • پس از ورود به سیستم ، باید اطلاعات مربوط به فروشگاه خود را وارد کنید. همچنین باید مخاطبی را که می خواهید با آن همگام سازی کنید و تنظیمات مختلفی را که می خواهید به مخاطبان خود اختصاص دهید ، انتخاب کنید. اجازه دهید جادوگر راهنمای شما باشد.

  • هنگامی که آماده هستید ، روی شروع همگام سازی کلیک کنید تا فروشگاه خود را با MailChimp همگام سازی کنید.

نتیجه

این تنها کاری است که باید برای همگام سازی فروشگاه ووکامرس خود با MailChimp انجام دهید. با این حال ، مهم است که توجه داشته باشید که زمان لازم برای همگام سازی به داده های فروشگاه شما بستگی دارد. پس از اتصال فروشگاه خود ، می توانید از صفحه ادغام ها در حساب خود دیدن کنید تا نمای کلی از جزئیات حساب خود را مشاهده کنید.

شما قادر خواهید بود ویژگی های مختلف تجارت الکترونیک ارائه شده توسط این ابزار قدرتمند را اضافه و مدیریت کنید. اگر فروشگاه شما همگام سازی نمی شود ، می توانید افزونه را حذف کرده و دوباره نصب کنید. همچنین باید الزامات افزونه را بررسی کنید تا از مشکلات سازگاری با سایت خود جلوگیری کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره نحوه ادغام MailChimp با ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۶
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۷
۰
۲ دی ۱۳۹۹