راهنمای سریع ووکامرس Mobile Checkout Optimization

آیا می خواهید پرداخت تلفن همراه فروشگاه ووکامرس خود را بهینه کنید؟ تم های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها برای نمایش عناصر در فروشگاه ووکامرس خود استفاده کنید. بهتر است تجربه تلفن همراه را بررسی کنید تا مطمئن شوید خریداران تلفن همراه نیز بهترین تجربه را دارند.

بهینه سازی پرداخت ووکامرس Mobile Checkout

معمولاً کاربر تلفن های هوشمند سایت شما را در صفحه ای بزرگتر از صفحه نمایش مشاهده می کند

کارت ویزیت استاندارد هنگامی که کاربران تلفن همراه می خواهند اطلاعات را وارد کنند ، صفحه کلید بازشو ناگهان نیمی از آن فضا را می خورد. اگر تلفن را به طرف دیگر بچرخانند ، این عدد به 7 یا 8 دهم تبدیل می شود.

خرید در این منطقه کوچک ممکن است دشوار باشد ، اما می توانید ناراحتی مشتریان خود را به حداقل برسانید.

پرداخت تلفن همراه ووکامرس

باید اطمینان حاصل کنید که هر چیزی را که تصور نمی شود در تسویه حساب باشد حذف کرده اید. شما باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان توسط عناصر بصری و پیوندهای خروجی حواسشان پرت نمی شود ، به ویژه آنهایی که اطلاعات مشتریان را در فروشگاه شما پاک می کنند.

همچنین باید فضای سفید را نیز کاهش دهید. این به این دلیل است که فضای کمتری در صفحه وجود دارد و داشتن اطلاعات زیاد در این صفحه می تواند باعث شود مشتریان بی خیال فکر کنند که صفحه شما قبل از اتمام کار تمام می شود. همچنین اطمینان حاصل کنید که بر روی تمام دکمه های خود برچسب زده اید.

در اینجا این است که چگونه می توانید پرداخت تلفن همراه فروشگاه ووکامرس خود را بهینه کنید:

1. قابلیت استفاده از فرم تلفن همراه

قسمت های زیادی در صفحه پرداخت وجود دارد که مشتریان باید آنها را پر کنند. باید اطمینان حاصل کنید که فرم ها به راحتی پر می شوند. این صفحه نباید مشکلی در استفاده داشته باشد ، زیرا مشتریان بالقوه می توانند سبد خرید را رها کرده و در جاهای دیگر خرید کنند.

علاوه بر این ، باید به خاطر داشته باشید که پر کردن فرم ها بر روی تلفن ذاتا بیشتر از کامپیوتر مشکل است. بنابراین ، سعی کنید تعداد زمینه هایی را که مشتریان باید پر کنند ، به حداقل برسانید. به عنوان مثال ، می توانید یک نام ورودی برای نام کامل مشتری به جای ورودی های جداگانه برای کاربران تلفن همراه داشته باشید.

2. تداوم داده ها

برای کاربران تلفن همراه آسان است که به طور تصادفی دکمه برگشت یا پیوند خروجی را فشار دهند. شما باید به مشتریان خود اطمینان دهید که سایت شما اطمینان می دهد که این اشتباه را می بخشد. پر کردن فرم ها در تلفن همراه دشوار است. بنابراین ، باید اطمینان حاصل کنید که مشتریان مجبور نیستند بیش از یک بار آنها را پر کنند.

علاوه بر این ، تلفن های همراه مستعد خرابی غیرقابل توضیح مرورگر یا بارگذاری مجدد صفحه هستند. باید اطمینان حاصل کنید که پرداخت اطلاعات آنها را به خاطر می آورد.

همچنین می توانید طرح را تغییر دهید تا مشتریان بتوانند پیوندها را در یک برگه جدید باز کنند. همچنین می توانید هنگام خروج از صفحه به آنها هشدار دهید.

3. ارائه مهمان تسویه حساب

اگر برخی از مشتریان متوجه شوند که قبل از خرید محصول مجاز به ثبت نام هستند ، فروشگاه شما را رها می کنند. ممکن است نگران خریدهای ناخواسته یا کاذب باشید. با این حال ، واقعیت این است که پر کردن فرم ها در دو صفحه جداگانه و احتمالاً بررسی ایمیل آنها برای بسیاری از مشتریان تلفن همراه درد آزاردهنده ای است.

برای جلوگیری از این امر ، اگر می خواهید از حداکثر تعداد تبدیل اطمینان حاصل کنید ، می توانید برای مهمان چک کنید.

4. منوهای جمع شونده

داشتن منوهای تاشو در صفحه پرداخت به مشتری این امکان را می دهد که چندین گزینه در صفحه داشته باشد. مشتریان می توانند گزینه های موجود در صفحه را در یک نگاه اسکن کنند.

مهم است که چندین گزینه در یک صفحه با کادر جزئیات کوچک داشته باشید. با این کار بیننده شما در زمان پیمایش بسیار بدی صرفه جویی می کند و مشتری را از خرید کامل مطمئن می کند.

5. برچسب های فیلد

در بیشتر موارد ، کاربران تلفن همراه هنگام پر کردن اطلاعات در صفحه پرداخت می توانند فقط یک قسمت را مشاهده کنند. شما باید اطمینان حاصل کنید که همه برچسب های زمینه شما خارج از زمینه منطقی هستند. به عنوان مثال ، اگر برای وارد کردن آدرس صورتحساب یا آدرس حمل و نقل به مشتریان نیاز دارید ، مطمئن شوید که تک تک جعبه ها دارای برچسب هستند.

شایان ذکر است که نباید برچسب های زمینه خود را در کنار زمینه قرار دهید. این به این دلیل است که فضای مجاز برای نمایش آن را کاهش می دهد و تصحیح ورودی را برای کاربر دشوار می کند. بهتر است آن را در بالای زمین قرار دهید.

توصیه می کنم از برچسب های داخلی نیز استفاده نکنید. اگر بینندگان هنگام پر کردن فرم حواسشان پرت شود ، به عنوان مثال ، اگر تلفن زنگ بخورد ، هنگام بازگشت باید از زمینه تشخیص دهند که در چه زمینه ای کار می کردند. این کار زمانی چالش برانگیز است که هیچ زمینه ای ارائه نشده باشد.

نتیجه

به طور خلاصه ، شما آموخته اید که چگونه نحوه خرید تلفن همراه را در فروشگاه ووکامرس خود بهینه کنید. بهینه سازی پرداخت تلفن همراه می تواند یک فرآیند پیچیده باشد ، اما باید اطمینان حاصل کنید که دکمه های خود را برچسب گذاری می کنید ، داده های کاربر را حفظ می کنید ، از منوهای تاشو برای لیست گزینه ها استفاده می کنید ، چک مهمان را ارائه می دهید و فیلدهای خود را به وضوح برچسب گذاری می کنید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره راهنمای سریع ووکامرس Mobile Checkout Optimization صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۴
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۶
۰
۲ دی ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۴
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۹۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹