تفاوت ووکامرس بین PayPal و PayPal Checkout

آیا می خواهید تفاوت PayPal و PayPal Checkout را بدانید؟ PayPal یکی از بهترین گزینه های پرداخت برای هر فروشگاه ووکامرس است. ووکامرس به طور پیش فرض با PayPal ادغام شده است و گزینه ای برای فعال یا غیرفعال کردن این روش پرداخت وجود دارد.

بسیاری از صاحبان فروشگاه ها درگاه پرداخت PayPal را به فروشگاه های خود اضافه می کنند زیرا مشتریان به PayPal اعتماد دارند و بسیاری از تجار با استفاده از PayPal در سایت خود شاهد افزایش سطح پایانی خود هستند.

بسیاری از صاحبان فروشگاه ها درگاه پرداخت PayPal را به فروشگاه های خود اضافه می کنند زیرا مشتریان به PayPal اعتماد دارند و بسیاری از تجار با استفاده از PayPal در سایت خود شاهد افزایش سطح پایانی خود هستند.

بازرگانان PayPal پس از ادغام PayPal از 27 درصد افزایش کل مشتریان برخوردار می شوند. مبلغ کل هزینه شده توسط مشتریان 15 درصد افزایش می یابد و معاملات به ازای هر مشتری تقریباً دو برابر می شود. این میزان قابل توجهی از رشد فروش است و ارزش دارد PayPal را در پرداخت فروشگاه خود آزمایش کنید تا ببینید آیا می توانید این نتایج را تکراری کنید یا خیر.

شایان ذکر است که مشتریان فروشگاه شما حتی PayPal را در پرداخت فروشگاه شما آزمایش نمی کنند تا ببینند آیا می توانید این نتایج را تکراری کنید. مشتریان می توانند از حساب بانکی یا کارت اعتباری خود برای تکمیل پرداخت استفاده کنند.

علاوه بر این ، فروشگاه شما باید دارای گواهی SSL باشد تا از اطلاعات پرداخت و ورود به سیستم برای شما و مشتریان شما در برابر ارسال ساده به سرور شما محافظت کند. این امر باعث افزایش تبدیل شما می شود ، زیرا مشتریان به فروشگاه شما اعتماد خواهند کرد.

تفاوت بین PayPal Standard و PayPal Express Checkout

این مقایسه به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که کدام سرویس PayPal برای فروشگاه ووکامرس شما مناسب است.

1. استاندارد PayPal

PayPal Standard یکی از محبوب ترین درگاه ها برای صاحبان فروشگاه ها است ، زیرا هیچ هزینه ای برای راه اندازی ، هزینه خاتمه یا حساب های تجاری برای راه اندازی آن لازم نیست. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک حساب تجاری PayPal ایجاد کنید. این در 190 کشور در سراسر جهان موجود است. بنابراین ، تقریباً هر صاحب فروشگاه می تواند از آن استفاده کند.

معاملات انجام شده از طریق استاندارد PayPal در سایت PayPal پردازش می شود. این به مشتریان فروشگاه شما اجازه می دهد تا با کارت اعتباری یا اعتباری PayPal پرداخت کنند.

پس از پرداخت مشتریان به پرداخت و انتخاب PayPal به عنوان حالت پرداخت ، آنها به PayPal ارسال می شوند. هزینه معاملات استاندارد برای این پرداخت ها از شما دریافت می شود که 2.9٪ + 30 ¢ برای هر تراکنش است.

پس از اتمام پرداخت PayPal توسط مشتریان ، دوباره به فروشگاه شما هدایت می شوند. علاوه بر این ، اگر بیش از 3000 دلار در معاملات ماهانه با PayPal پردازش کنید ، PayPal همچنین تخفیف های حجمی را ارائه می دهد.

پرداخت در سایت PayPal تکمیل می شود ، بدین معنا که برای تکمیل سفارش ، باید برای ارسال اعلان موفقیت و عدم پرداخت به PayPal اعتماد کنید. با این حال ، می توانید از اعلان پرداخت فوری (IPN) برای دریافت اعلان ها استفاده کنید.

گاهی اوقات IPN پیش فرض PayPal می تواند غیرقابل اعتماد باشد ، در نتیجه سفارشات در فروشگاه شما به درستی انجام نمی شود. این یکی از معایب استاندارد PayPal است.

2. پرداخت سریع PayPal

PayPal Express بسیار شبیه استاندارد PayPal است ، زیرا 2.9٪ + 30 ¢ یکسان برای هر تراکنش بدون هزینه راه اندازی یا خاتمه از شما دریافت می شود. علاوه بر این ، در کشورهای مشابه PayPal Standard موجود است. تفاوت عمده در جریان پرداخت است.

PayPal Express از مشکلات IPN که در استاندارد PayPal هستند اجتناب می کند. مشتریان فروشگاه شما از سایت شما به PayPal هدایت می شوند ، اما آنها پرداخت PayPal را تکمیل نمی کنند.

در عوض ، مشتریان خرید را در PayPal تأیید می کنند. پس از آن ، آنها با نشانه ای که در پشت صحنه به سایت شما ارسال شده است ، به سایت شما بازگردانده می شوند. سایت شما می تواند از این توکن برای ارائه پرداخت نهایی به PayPal استفاده کند.

هنگامی که مشتری کلیک می کند تا سفارش را در سایت شما پس از هدایت مجدد به پایان برساند ، سفارش نهایی می شود و توکن با جزئیات سفارش به PayPal ارسال می شود. این امر نسبت به PayPal Standard از قابلیت اطمینان بالاتری برخوردار است. این به این دلیل است که پرداخت در سایت شما به پایان رسیده است. با این حال ، پس از بازگشت رمز شما به PayPal ، پرداخت روی سرورهای PayPal انجام می شود.

نتیجه

PayPal یکی از بهترین راه حل های درگاه پرداخت است که می توانید با فروشگاه ووکامرس خود ادغام کنید. در این پست تفاوت PayPal Standard و PayPal Express Checkout را مشاهده کرده اید. من توصیه می کنم از PayPal Express Checkout استفاده کنید ، زیرا جریان پرداخت اطمینان می دهد که هیچ مشکلی در IPN وجود ندارد.

در این مقاله قصد داریم تا درباره تفاوت ووکامرس بین PayPal و PayPal Checkout صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۵
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۶۵
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۴
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹

نود جی اس

توسعه دهندگان نود جی اس, زبان جاوا اسکریپت را از یک زبان قابل اجرا در مرورگر خارج کرده و به زبانی تبدیل کردن که بتوان آن را بصورت یه اپلیکیشن مستفل اجرا کرد و ...


۶۶۰
۰
۱۲ آذر ۱۳۹۹