تبدیل پست های وردپرس به محصول ووکامرس

آیا می خواهید همه پست های خود را به محصولات ووکامرس تبدیل کنید؟ در این آموزش مختصر، ما راه حلی برای این مشکل با استفاده از پایگاه داده بدون هیچ افزونه ای برای شما آورده ایم. اگر سایت شما دارای پست های خیره کننده است، می توانید آنها را به محصولات پولساز تبدیل کنید. به عنوان مثال ، اگر شما هنرمندی هستید که تصاویر واجد شرایطی در سایت وردپرس خود ذخیره کرده اید ، ممکن است به فروش آنها با ووکامرس فکر کنید.

متأسفانه ، وردپرس راه حل ساده ای برای تبدیل انواع پست به طور مستقیم در داشبورد مدیریت ندارد. این بدان معناست که ما باید این قابلیت را اضافه کنیم.

بله ، بسیاری از افزونه های موجود در بازار امروز می توانند به شما در دستیابی به این عملکرد کمک کنند. با این حال ، توجه به این نکته ضروری است که اگر افزونه های زیادی داشته باشید ، سرعت سایت شما کاهش می یابد. این بدان معناست که ما برخی از پرس و جوهای SQL را برای پیاده سازی راه حل اجرا می کنیم. به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم این آموزش را برای کمک به شما ایجاد کنیم.

 

تبدیل پست های وردپرس به محصول ووکامرس

در پایان این آموزش ، همه پست های وردپرس شما به محصولات ووکامرس تبدیل می شوند.

قبل از ادامه کار ، توصیه می کنیم از سایت خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. در صورت بروز خطا ، می توانید به نسخه قبلی بازگردید. علاوه بر این ، می توانید از افزونه ای مانند All-in-One WP Migration استفاده کنید زیرا تغییر پایگاه داده ممکن است خطرات احتمالی ایجاد کند.

 

 

مراحل تبدیل پست به محصول ووکامرس

در اینجا مراحل ساده ای است که باید دنبال کنید:

  • ابتدا باید به phpMyAdmin وارد شوید و جدول wp_posts را بررسی کنید. ستون مورد نیاز ما “post_type” است. نوع پست, پست های وردپرس “post” است ، و نوع پست محصولات ووکامرس “product” است. این بدان معناست که ما باید post_type را تغییر دهیم.
  • مرحله بعدی اصلاح جدول با SQL است. شایان ذکر است که وردپرس دارای انواع پست های زیادی است. بنابراین ، می توانید کد زیر را برای روشن کردن داده های هدف در آن ردیف به عنوان یک پست اضافه کنید.
SELECT *
FROM wp_posts
where post_type in ('post');
  • متناوبا ، می توانید شرایط مورد نیاز را در پرس و جو تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر فقط می خواهید پست های منتشر شده را به محصولات ووکامرس تبدیل کنید ، عبارت SQL زیر را اجرا کنید:
SELECT *
FROM wp_posts
where post_type in ('post')
and post_status = 'publish'
  • پس از فیلتر کردن داده هایی که می خواهید ویرایش کنید ، باید داده ها را با افزودن کد زیر به SQL به روز کنید.
UPDATE wp_posts
SET post_type = 'product'
WHERE post_type in ('post')
and post_status = 'publish';

 

در این مقاله قصد داریم تا درباره تبدیل پست های وردپرس به محصول ووکامرس صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دوره های پیشنهادی

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۶۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

پی اچ پی - PHP

با استفاده از این زبان می توان وب سایت های پویا طراحی کرد, این زبان می تواند با HTML ادغام شود, در حقیقت یک زبان اسکریپتی متن باز و رایگان است. یعنی زمانی که سرور درخواست ...


۶۸۳
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۱
۰
۲ دی ۱۳۹۹