بهترین دروازه پرداخت برای ووکامرس چیست؟

آیا می پرسید بهترین درگاه پرداخت برای ووکامرس چیست؟ این تصمیم مهمی است که هر صاحب فروشگاه باید بگیرد. توجه به این نکته ضروری است که داشتن بهترین درگاه پرداخت تضمین می کند که مشتریان می توانند محصولات را در هر زمان خریداری کنند.

با این حال ، پیچیدگی و تعداد زیاد گزینه های موجود می تواند پیدا کردن گزینه ای مناسب برای نیازهای شما را برای شما دشوار کند.

هدف اصلی این پست محدود کردن جستجوی شماست. ادامه را بخوانید ، زیرا ما همچنین مواردی را که باید قبل از انتخاب درگاه پرداخت در نظر بگیرید ، برجسته می کنیم.

اجازه دهید ما مستقیماً وارد آن شویم.

دروازه پرداخت چیست و چگونه کار می کند؟

یک درگاه پرداخت پلتفرمی است که به شما امکان می دهد پرداخت های مشتریان را به طور ایمن بپذیرید ، که بهتر از این است که برای رسیدگی به پول فیزیکی تلاش نکنید.

بهترین درگاه پرداخت ، شماره کارت اعتباری ، تاریخ انقضا و سایر اطلاعات شخصی مشتریان شما را مدیریت می کند. همچنین باید کل معامله را کمتر ناشناس و شفاف تر کند.

پس از افزودن مشتری به سبد خرید ، مشتری باید گزینه پرداخت را انتخاب کند. این یک پیوند امن به پردازنده پرداخت باز می کند و سپس تراکنش تأیید می شود.

یک پیام موفقیت آمیز نمایش داده می شود و پول به حساب شما واریز می شود. بسته به درگاه پرداخت ، این می تواند بلافاصله یا بعد از مدتی باشد

اجازه دهید بهترین گزینه های پرداخت را بررسی کنیم.

1. PayPal Pro

PayPal Pro یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین درگاه های پرداخت است. بسیاری از مردم با این گزینه پرداخت آشنا هستند ، به همین دلیل است که امروز در بالای لیست ما قرار دارد.

این بهترین گزینه پرداخت است ، زیرا استفاده از آن بسیار آسان است زیرا طراحی کاربر پسندی دارد. در حال حاضر ، از بیش از 200 کشور یا منطقه در سراسر جهان پشتیبانی می کند. همچنان محبوبیت خود را به دست می آورد زیرا ایمن است و مجهز به ویژگی های گسترده ضد تقلب است.

این برنامه API قابل تنظیم را در اختیار شما قرار می دهد و از ووکامرس پشتیبانی می کند. با این حال ، برای برقراری ارتباط با API باید از فناوری مطلع باشید.

2. راه راه

گزینه پرداخت بعدی در لیست ما Stripe است. این محبوبیت به دلیل طراحی تمیز و اسناد سازگار با توسعه دهندگان برای راه اندازی آسان ، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. این گزینه پرداخت به طور گسترده ای در سراسر جهان توسط مارک های بزرگی مانند Amazon ، Peloton و Shopify پذیرفته شده است.

ده ها روش پرداخت را در اختیار شما قرار می دهد که می توانند در سایت شما جاسازی شوند. استفاده از داشبورد بسیار آسان است و به شما امکان می دهد بازپرداخت ها ، اختلافات و ادغام های مختلف را مدیریت کنید.

این برنامه با ووکامرس سازگار است و از بیش از 130 ارز پشتیبانی می کند.

3. Amazon Pay

اگر تا به حال محصولی از آمازون خریداری کرده اید ، احتمالاً با این گزینه پرداخت آشنا هستید. آمازون به مشتریان اجازه می دهد تا از حساب های موجود خود برای پرداخت آنلاین محصولات و خدمات شما استفاده کنند.

با توجه به تعداد زیاد مشتریان آمازون ، این گزینه پرداخت ضروری است ، به ویژه اگر محصولات وابسته را از فروشگاه آنها می فروشید.

این گزینه پرداخت هیچگونه هزینه ماهانه ای جز هزینه های مربوط به معاملات ندارد. این می تواند شامل هزینه های معاملات ارزی باشد.

این برنامه به طور یکپارچه با ووکامرس ادغام می شود و از چندین ارز پشتیبانی می کند. با این حال ، شایان ذکر است که آمازون خود ممکن است یکی از رقبای شما باشد.

4. Authorize.net

Authorize.net یک دروازه پرداخت قدرتمند است که متعلق به ویزا است. این بدان معناست که کاربران بیشتری نسبت به سایر گزینه های درگاه پرداخت در جهان دارد.

توصیه می کنیم این گزینه پرداخت را در فروشگاه خود قرار دهید زیرا از انواع دیگر گزینه های پرداخت مانند American Express ، JCB ، PayPal ، Visa SRC ، Apple Pay ، Chase Pay ، E-check ، Visa ، MasterCard و Discover پشتیبانی می کند.

از ووکامرس و برنامه های افزودنی آن مانند اشتراک ووکامرس و ووکامرس Pre-Orders پشتیبانی می کند. ویژگی منحصر به فرد این گزینه پرداخت این است که می توانید تمام مراحل پرداخت را در وب سایت خود انجام دهید.

این باعث می شود بسیار راحت باشد

5. مربع

آخرین درگاه پرداخت در لیست امروز ما Square است. این گزینه پرداخت به دلیل وجود دستگاه های مربع سفید در همه جا محبوبیت پیدا کرده است. اگر از فروشگاه آجر و موتور استفاده می کنید ، این سرویس برای شما بسیار مفید خواهد بود.

گزینه های مختلفی مانند ردیابی ، بارگیری حضوری ، حمل و نقل و بسیاری دیگر در اختیار شما قرار می گیرد. دارای یک افزونه یکپارچه سازی ووکامرس است که به شما امکان می دهد پرداخت های فیزیکی و آنلاین را بپذیرید.

همچنین از کیف پول های دیجیتالی مانند Apple Pay و Google Pay پشتیبانی می کند. با این حال ، این گزینه پرداخت در بسیاری از کشورها در دسترس نیست.

عواملی که باید قبل از انتخاب دروازه پرداخت در نظر بگیرید

در اینجا مروری بر ویژگی هایی است که باید در نظر بگیرید:

  • هزینه های معامله – بررسی هزینه های مختلف تراکنش اعمال شده برای هر گزینه پرداخت مهم است.
  • هزینه های عملیاتی – برخی از گزینه های پرداخت نیاز به هزینه ماهانه یا هزینه های دیگر دارد. مهم است که اطمینان حاصل کنید که این مورد را بررسی کرده اید تا از ناامیدی جلوگیری کنید. همچنین بستگی به منطقه ای دارد که می خواهید محصولات خود را بفروشید.
  • سازگاری ووکامرس- گزینه پرداختی که انتخاب می کنید باید با ووکامرس سازگار باشد.
  • پشتیبانی در کشور شما – باید بررسی کنید که آیا گزینه پرداخت در کشور شما گنجانده شده است. همچنین باید ارز را بررسی کنید زیرا درگاه های خاصی ممکن است از ارز شما پشتیبانی نکنند یا هزینه های اضافی را جذب کنند.

نتیجه

در حال حاضر ، شما بهترین گزینه ها را برای قرار دادن در فروشگاه ووکامرس خود می دانید. با این حال ، انتخاب کاملاً با شما است.

با این حال ، توصیه می کنیم فقط مواردی را انتخاب کنید که متناسب با شرح کسب و کار شما باشد. هر گزینه مزایای متفاوتی را برای شما فراهم می کند ، اما آنها به طور یکپارچه با فروشگاه شما ادغام می شوند.

در این مقاله قصد داریم تا درباره بهترین دروازه پرداخت برای ووکامرس چیست؟ صحبت کنیم.


قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۳۱
۰
۲ دی ۱۳۹۹

جاوا اسکریپت

جاوا اسکریپت یک زبان پویا و محبوب مبتنی بر شیء, داینامیک و مفسری می باشد. این زبان برای برنامه نویسی سمت سرور و کلاینت استفاده میشود که ...


۶۲۲
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

هک و امنیت

در تعریف کلی این واژه می توان گفت که به پیدا کردن راه های نفوذ به یک حریم شخصی و استفاده غیر مجاز از آن را هک می نامیم. هدف از هک می تواند ...


۶۸۷
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۷۲
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹