آموزش نصب و راه اندازی اولیه لاراول 8 در ویندوز

لاراول یک فریم ورک وب اپلیکیشن می باشد با یک سنتکس حرفه ای و ساختار بندی شده. یک فریم ورک وب اپلیکیشن, ساختار و نقطه شروعی را برای ایجاد پروژه هافراهم می کند و به شما این امکان را می دهد که روی طراحی پروژه ای حرفه ای و شگفت انگیز تمرکز کنید. تلاش لاراول در این است تا ضمن ارائه ویژگی‌های قدرتمندی مانند تزریق وابستگی کامل، لایه حرفه ای کار با پایگاه داده, صف‌ها و کارهای برنامه‌ریزی‌شده، تست واحد و ادغام و … یک تجربه توسعه‌ شگفت‌انگیز را ایجاد کند.
فرقی نمی‌کند با PHP یا فریمورک‌های وب آشنا باشید یا سال‌ها تجربه داشته باشید، لاراول چارچوبی است که می‌تواند با شما رشد کند.

چرا لاراول ؟

ابزارها و فریمورک های مختلفی برای ساختن یک برنامه وب در لاراول جمع شده است. با این حال، ما معتقدیم لاراول بهترین انتخاب برای ساخت برنامه های وب مدرن می باشد.
یک فریم ورک پیش رو
تیم لاراول علاقه دارد تا این فریم ورک را یک فریم ورک “پیشرو” نام گذاری کنند به این دلیل که این پروژه با استفاده از همکاری توسعه دهنده ها رشد می کند. اگر اولین قدم های خود را برای توسعه وب برمی دارید، کتابخانه وسیع, مستندات، راهنمایی ها و آموزش های ویدیویی لاراول به شما کمک می کند تا بدون اینکه خسته شوید، تمامی بخش های آن را به خوبی یاد بگیرید.
یک فریم ورک مقیاس پذیر
لاراول فوق العاده مقیاس پذیر است. به لطف ماهیت مقیاس‌پذیری PHP و پشتیبانی داخلی لاراول از سیستم‌های کش سریع و توزیع‌شده مانند Redis، مقیاس‌بندی افقی با لاراول بسیار آسان است. در واقع، برنامه های لاراول به راحتی برای رسیدگی به صدها میلیون درخواست در ماه مقیاس بندی شده اند.
آیا به مقیاس پذیری شدیدی نیاز دارید؟ پلتفرم هایی مانند Laravel Vapor به شما این امکان را می دهند که برنامه Laravel خود را در مقیاس تقریباً نامحدود در آخرین فناوری بدون سرور AWS اجرا کنید.
یک فریم ورک انجمنی
لاراول بهترین بسته‌های موجود در اکوسیستم PHP را ترکیب می‌کند تا قوی‌ترین و توسعه‌دهنده‌ترین چارچوب موجود را ارائه دهد. علاوه بر این، هزاران توسعه‌دهنده با استعداد از سراسر جهان به این فریم ورک کمک کرده‌اند. چه کسی می داند، شاید شما حتی یکی از همکاران لاراول شوید.

آموزش نصب لاراول

ویدیوی آموزشی این بخش را میتوانید به راحت از بخش دانلود, دریافت کنید.

قیمت آموزش
رایگان
نوع دسترسی
رایگان

این مقاله در حال حاضر تنها به روش رایگان در دسترس می باشد.

ناصر خالدی
مدرس دوره

ناصر خالدی

مهندس شبکه, امنیت, برنامه نویسی تلفن های هوشمند, طراح وب سایت و متخصص هوش مصنوعی

گفتگوی برنامه نویسان

بخشی برای حل مشکلات برنامه‌نویسی و مباحث پیرامون آن

دیدگاه‌ها و پرسش‌ها

برای ارسال نظر نیاز است تا ابتدا وارد سایت شوید.

هیچ نظری ارسال نشده است.

مقالات پیشنهادی

درباره فایل Robots.txt

این فایل ربات های خزنده موتور های جستجو را راهنمایی می کنند و به آنان می فهماند که چه دایرکتوری و لینک هایی قابل بررسی و چه دایرکتوری و لینک هایی غیرقابل برررسی می باشند...


۵۱۲
۰
۲ دی ۱۳۹۹

هوش مصنوعی

هوش مصنوعی یا هوش ماشینی, به هوشمندی نشان داده شده توسط ماشین در شرایط مختلف گفته میشود که مقابل هوش طبیعی در انسان ها قرار دارد که ...


۵۴۲
۰
۱۱ آذر ۱۳۹۹

وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای قوی می باشد که با استفاده از آن می توان وب سایت ها و وبلاگ های گوناگونی با هر شرایطی را طراحی کرد چرا که این سیستم و ...


۵۳۸
۰
۱۳ آذر ۱۳۹۹

بک لینک چیست؟

بک لینک (Back Link) به لینک دادن یک سایت به سایت دیگر گفته میشود که یک فاکتور مهم و اساسی در سئو هر سایتی می باشد.


۷۵۱
۰
۲۲ آذر ۱۳۹۹